søndag 30. mars 2008

Ting 20

Har ikke lyd så jeg får ikke hørt på kinesisk, men dette må jo være en ideell måte å lære språk på. Ta det i sitt eget tempo når en har tid.
Jeg har lært mye gjennom 23 ting om 2 null. Fra å kunne minimalt (det helt dagligdagse ad hjem og jobb) vet jeg nå mye mer. Jeg sier ikke jeg behersker mye mer, men noe behersker jeg og noe vet jeg noe om. Jeg har trøblet litt underveis, men fått litt hjelp til å gå videre. Det har som regel vært bagateller jeg har stått fast på, og da har det vært greit å spørre noen. Det er nok en fordel å jobbe flere sammen, men mange ting har jeg greid HELT ALENE. HURRA for meg. Sa i begynnelsen av kurset at "dette skal jeg greie", og nå er jeg snart i mål :) Savner imidlertid en felles kursdag til (dette fordi jeg sitter alene). Kommer til å bruke flere ting jeg har lært.

Ingen kommentarer: